سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیطونک

شاید تابحال مطلب ذیل راخوانده باشید:

برای آنانی که می خواهند زندگی خود را صد در صد بسازند   
اگر
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
برابر باشد با
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26

آیا برای خوشبختی و موفقییت تنها تلاش سخت کافیست؟
تلاش سخت  ( Hard work)
H+A+R+D+W+O+R+K
8+1+18+4+23+15+18+11=98%

آیا دانش صد در صد ما را به موفقییت می رساند؟
دانش ( Knowledge)
K+N+O+W+L+E+D+G+E
11+14+15+23+12+5+4+7+5=96%

عشق چگونه؟
عشق (Love)
L+O+V+E
12+15+22+5=54%

خیلی از ما فکر می کردیم اینها مهمترین باشند مگه نه؟
پس چه چیز 100% را می سازد؟؟

پول(Money)
M+O+N+E+Y
13+15+14+5+25=72%

اینها کافی نیستند پس برای رسیدن به اوج چه باید کرد؟

نگرش (Attitude)
1+20+20+9+20+21+4+5=100%
آری اگر نگرشمان را به زندگی، گروه و کارمان عوض کنیم زندگی 100% خواهد شد

حالا لطفا نوشته زیر را بخوانید که تغییر نگرش را می آموزد(حداقل به من یاد داد):

خدایا شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است!!!
این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند

خدایا شکر که مالیات می پردازم!!!
این یعنی شغل و درآمدی دارم و بیکار نیستم

خدایا شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند!!!
این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم

خدایا شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم!!!
این یعنی توان سخت کار کردن را دارم

خدایا شکر که در جایی دور جای پارک پیدا کردم!!!
این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن

خدایا شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم!!!
این یعنی لباسی برای پوشیدن دارم

خدایا شکر که هر روز باید با زنگ ساعت بیدار شوم!!!
این یعنی هنوز زنده ام

خدایا شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم!!!
این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم

خدایا شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند!!!
این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم

می بینید که چگونه این تغییر نگرش همه چیز را عوض می کند و ما را به بندگان شاکر خداوند و راضی از زندگی تبدیل می کند، پس  در سختی ها و مشکلات نگاهت را تغییربده، چشمهایت را بشوی، و جنبه های مثبت و ورای مشکلات را ببین آنگاه همه چیز عوض می شود




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/4/1 توسط شیطونک
درباره وبلاگ
bahar 20


امیر خان - پزشک متخصص - سی سی اس | قالب میهن بلاگ - اخبار روز - آگهی رایگان - گویا آی تی - تک تمپ - اخبار روز - گرافیک - وبلاگ